Craciunul inseamna pentru multi dintre noi organizarea vacantei de iarna, cumparaturi de cadouri, mers la cine si petreceri si revenirea dupa multa mancare.

Pentru cei care sunt intr-o relatie sau sunt casatoriti, poate incercati sa faceti timp pentru a ajunge la ambele parti ale familiei si la prieteni. Iar daca sunt implicati si copii, atunci ai nevoie de mult calm si rabdare!

Momente de reflectie

Craciunul semnaleaza si ca sfarsitul de an se aproprie, facand saptamana ramasa pana la revelion una de planificare. Incepem sa ne gandim cam in ce punct am ajuns si ce vrem sa aducem nou.

In aceste momente ne gasim imprestiati in o mie de directii, incercand sa facem pe toata lumea fericita – „sa impacam si capra si varza”. Daca nu ai grija si de tine si nu iti acorzi un timp minim, atunci cum poti sa aduci cu adevarat bucurie celor din jurul tau?

Posturi care vor alunga stresul sarbatorilor

  1. Postura Muntelui

 

In picioare, asaza-ti talpile la distanta dintre umeri. Cu ochii inchisi si respiratia calma, simte cum devi din ce in ce mai stabil si cum te incarci de energie pozitiva.

 

 

 

2. Aplecarea in fata din picioare

 

Este o postura simpla care reenergizeaza rapid si destreseaza. Nu tine corpul incordat in timpul asanei, pastreaza gatul, capul, umerii si genunchii relaxati.

 

 

3. Aprecarea in fata de la sol

Asaza-te la sol, cu picioarele intinse in fata, fara sa ai genunchii indoiti, apeaca-te in fata. Cu mainile prinde talpile sau gambele. Incearca sa nu tii spatele incovoiat. Lasa postura sa devina una confortabila, relaxanta.

 

4. Yoga mudra asana

Una dintre cele mai relaxante posturi care, cumva, chiar te obliga sa iti gasesti calmul. Asaza-te in genunchi, cu fesele pe calcaie, apoi apleaca-te in fata pana pieptul este asezat pe genunchi, capul este pe podea. Adu bratele in fata fara sa se atinga.

5. Savasana

Savasana este postura de relaxare. Tot ce trebuie sa faci este sa te intinzi, sa tii picioarele si bratele putin departate de corp si sa te concentrezi pe respiratie. Respira calm, incet si observa cum corpul tau devine din ce in ce mai relaxat si cum mintea se calmeaza. Iar daca adormi e chiar si mai bine, deoarece sigur a fost un somn foarte regenerat pentru tine!

 

 

Lasă un răspuns