Top 15 alimente alcaline care pot impiedica aparitia cancerului, bolilor de inima si obezitatea

Aici sunt 15 mancaruri alcaline cu care ar trebui sa te imprietenesti pentru a-ti aduce corpul si sanatatea in forma din nou. Corpul nostru este initial alcalin, si este facut sa ramana asa. Dar dependenta marita fata de mancare procesata alterateaza drastic nivelurile pH-ului corpului nostru. Aceasta poate distruge sistemul nostru imunitar, cauzand multe tulburari de sanatate incluzand obezitatea, bolile de inima si cancerul.

1. Mangoldul sau sfecla elvetiana

Mangold

Aceasta leguma cu frunze este une dintre cele mai bune surse de alcaliu din alimente de pe aceasta planeta. Iti poate ajuta corpul sa stea departe de radicalii liberi, bacterii daunatoare, si virusi. Ajuta in controlarea nivelului de zahar din sange, sprijina sanatatea oaselor, poate imbunatati circulatia sangelui si sanatatea inimii.

2. Hrisca

Hrisca

Este timpul sa abandonezi obisnuitul grau si sa te indragostesti de hrisca. Hrisca este bogata in proteina si este o sursa excelenta de vitamine si fier. Este, de asemenea, cunoscuta si pentru ca stimuleaza energia si imbunatateste sanatatea inimii, si previne diabetul. Este un aliment excelent de mancat in zilele reci, deoarece va mentine corpul cald.

3. Pepenele galben

Pepenele galben

Pepenele galben nu doar ca iti va mentine corpul hidratat, dar va curata toxinele din corp. Nivelul pH-ului la pepenele galben este estimat undeva la 8.5, aceasta facandu-l un aliment alcalin de top. Toate tipurile de pepeni sunt cunoscute ca surse foarte bune de mancare alcalina deoarece continutul de apa este foarte ridicat.

4. Uleiul de masline

Ulei de masline

Daca nu aveai pana acum uleiul de masline in topul alimentelor sanatoase, este timpul sa-l adaugi. Este cunoscut ca fiind bogat in antioxidanti, acizi grasi monosaturati si vitamina E. Poate ajuta la reducerea riscului de boli de inima si regleaza nivelulul de zaharului din sange.

5. Semintele de in

Seminte de in

Bogate in antioxidanti, vitamina E si fibre, semintele de in sunt considerate ca fiind in fruntea alimentelor alcaline. Sunt cunoscute pentru mentinerea sanatatii inimii, reducerea inflamatiilor, si controlul bufeurilor care apar la menopauza. Presara cateva peste bolul cu ovaz si esti gata de plecare.

6. Bananele

banane

Umplute cu fibra si mai multe substante nutritive esentiale ca si complexul de vitamine B, mangan, magneziu si potasiu, bananele modereaza nivelul zaharului din sange, imbunatatesc digestia, si mentin inima sanatoasa. Daca planuiesti sa slabesti, asigura-te ca adaugi bananele zilnic la dieta ta.

7. Avocado

avocado

Explodand cu diversi nutrienti, acizi grasi monosaturati, si fibre, avocado iti face inima mai puternica, controleaza nivelul colesterolului, si ajuta la absoarberea nutrientilor din fructe si legume. Chiar si un bol de guacamole este indeajuns ca sa-i culegi beneficiile.

8. Morcovul

Morcov

Morcovii sunt bogati in beta-caroten, o grupa de pigmenti care ajuta la imbunatatirea vederii. Ei sunt bogati in fibre, vitamina A, vitamina B8, vitamina C, vitamina K, potasiu si chiar si fier. Morcovul iti poate imbunatatii procesul de gandire si te indeparteaza de radicalii liberi.

9. Fructe de padure

Fructe de padure

Pline de antioxianti si fibre, fructele de padure iti pastreaza memoria ascutita pe masura ce imbatranesti, imbunatatesc digestia, reduc riscul anumitor tipuri de cancer, si te tin in siguranta de numeroase boli cronice. Ajuta de asemenea sa luptati impotriva semnelor de imbatranire si imbunatatesc sanatatea pielii.

10. Broccoli

Broccoli

Broccoli are o abundenta de vitamina B6, vitamina C, vitamina E, vitamina K, fibre, potasiu si cupru. Reduce nivelul colesterolului, actioneaza ca un puternic antioxidant, imbunatateste sanatatea oaselor si mentine inima sanatoasa. Broccoli este de asemenea bogat in fier, ceea ce inseamna ca imbunataseste si circulatia sangelui.

11. Struguri

Struguri

Strugurii sunt plini de antioxidanti numiti polifenoli, care sunt cunoscuti pentru reducerea riscului de cancer de gura, plamani, pancreas, esofag, colon si prostata. Strugurii pot ajuta de asemenea la reducerea hipertensiunii si anxietatii in multi pacienti.

12. Conopida

Conopida

O singura portie de conopida poate compensa pentru aproximativ 77% din necesarul zilnic de vitamina C. Ca sa nu mentionam ca este abundenta in vitamina K, tiamina, riboflavina, magneziu, potasiu si mangan. Are de asemeni proprietati anti-inflamatorii si iti sprijina sanatatea inimii.

13. Lamaia

Lamaia

Nutrientii gasiti in lamaie includ vitamina C, vitamina A, vitamina B6, vitamina E, riboflavina, cupru, calciu, potasiu si zinc. Sucul de lamaie poate ajuta in tratarea pietrelor la rinichi si reduce riscul de accident vascular cerebral. Alte beneficii ale lamaii includ prevenirea constipatiei, tensiunii arteriale si lupta impotriva cancerului.

14. Quinoa

Quinoa

Cunoscuta ca una dintre alimentele cele mai bogate in proteine din lume, quinoa furnizeaza cu o doza dubla de fibre fata de alte cereale. Este de asemenea bogata in fier, lizina, magneziu, riboflavina, si mangan. Quinoa poate ajuta sa mentinem controlul asupra zaharului din sange si a colesterolului din organism.

15. Spanac

Spanac

Spanacul are un nivel scazut de colesterol si grasime, si este plin cu zinc, niacina, fier, magneziu, calciu, potasiu, vitamina A, vitamina B6, vitamina C, vitamina E, vitamina K. Fiind bogat in antioxidanti, poate elimina radicalii liberi, stimula functiile creierului, imbunatatii memoria si mentine inima puternica.

 

Lasă un răspuns